About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Friday, May 2, 2014

UV - skrit svet pred očmi

Lotil sem se raziskave razlik v papirju in tisku na slovenskih znamkah. Tako se je pojavila ideja, da grem skozi njih z UV svetilko in opazujem razlike. Hitro sem opazil, da pri nekaterih znamkah žari bela barva oziroma cev motiv. Spet pri drugih pa do tega pojava ne pride. Razlike so tudi v barvi svetlobe.

Več ugotovitev najdete na strani UV svet.

12.2.1992 - Državni grb
Posebnost opazna pod UV lučjo - ozadje okrog grba je pod UV lučjo obarvano živo roza!



2.5.2014

No comments:

Post a Comment