About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Sunday, May 18, 2014

Teden menjav in nakupov

Vsak se lahko kdaj obdari. Tokrat sem to naredil sam in sicer kupil sem si težko iskane znamke Slovenije.
In sicer znamki Svetovni dan okolja in hidrometeorologija iz leta 2000, znamke s priveski 10 let osamosvojitve Slovenije in izdaja slovenskih znamk iz leta 2001 in serijo čipk tipa II. To je serija čipk iz leta 1996 z fluorescenčnim zaščitnim znakom 1997.

 Znamki Svetovni dan okolja in hidrometeorologija iz leta 2000
Kupljeni znamki s priveski
Znamke so med zbiralci slovenskih znamk precej iskane in dokaj redke. Posledično se to štejejo med dražjimi kosi zbirke slovenskih znamk. medtem ko sta znamki Svetovni dan okolja in hidrometeorologija dokaj dosegljivi kupcem, ker se vedno kdo najde na bolhi ali sejmu, kateri jih prodaja, je znamka 10 let osamosvojitve Slovenije in izdaja slovenskih znamk z obema priveskoma precej neobičajen kos. Sam namreč v 2 letih iskanja te znamke nisem zasledil na ponudbi.

10 let osamosvojitve Slovenije in izdaja slovenskih znamk
Kupljen set znamk s priveski
Sam sem znakupom zelo zadovoljen, saj je potekal gladko. Dogovor in pogovor je steku hitro, cena je bila po mojem poštena, tako da si upam trdit, da sva tako kupec kot prodajalec oba zadovoljna. Sam sem z tem nakupom zaključil z iskanjem "dražjih" Slovenskih znamk. Zdej me samo še čaka dopolniti zbirko z mankajočimi znamkami in priveski. To bom pa zdej delal izključno z menjavo.

Poleg nakupa je ta teden potekalo več dogovorov glede menjave znamk. Večinoma za tuje nekaj pa tudi menjav znamk Slovenije. Tokom tedna pričakujem pismo iz Hrvaške. Več o tem pa drugi vikend.

18.5.2014

No comments:

Post a Comment