About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Saturday, May 10, 2014

Menjava znamk - Nejc iz Ptuja in sestri Urška in Sonja

Prejšne tedne se je spet menjavalo znamke. Tokrat sem opravil še eno menjavo znamk z Nejcem in sestrama Urška in Sonja. 

Z Nejcem sva izmenjala nekaj slovenskih znamk po manko listah. Tako sem pridobil kar nekaj znamk, katerih še nisem imel. Kot vedno je potekalo vse gladko. Znamke so bile super, pismo pa tudi v enkratni kondiciji.

Menjave znamk
Par znamk iz menjave opravljene z Nejcem
S Sonjo in njeno sestro Urško tudi ni bila to prva menjava znamk. Tokrat je šlo v menjavo preko 350 znamk. Kljub veliki količini znamk, označevanja in dogovarjanja, je teklo vse hitro in po dogovoru. Sam sem z prejetimi znamkami zelo zadovoljen, saj sem prejel med drugim par znamk katere sem iskal, vse ostale pa bojo dobre za nadaljne menjave.


Menjave znamk
Prejeto pismo od Sonje
 10.5.2014

No comments:

Post a Comment