About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Friday, May 23, 2014

Menjave

Ta teden sem prejel lepo pismo iz Hrvaške. V njem pa kup lepih znamk na tematiko gradovi in tri lepe slovenske pole z napakami. Več o napakah na njih najdete pod tematiko Napake na slovenskih znamkah.
Pošiljatelj pisma je bil Tomislav iz Osijeka. 


V kontakt sva prišla preko spletne strani colnect. Tam sva se dogovorila katere znamke si bova izmenjala in menjava znamk se je hitro izvršila. Prejete znamke so bile vse v odličnem stanju in sem bil nad njimi zelo zadovoljen.
Znamke na tematiko gradovi bojo krasile mojo zbirko. Pole slovenskih znamk pa grejo v prodajo oziroma nadaljno menjavo. Na samih polah so tudi znamke motiva Slovenski grb tip II.

23.5.2014

No comments:

Post a Comment