About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Monday, February 23, 2015

Zbirateljski pripomočki - Colnect

Veliko zbirateljev, katerih je šele začelo zbirat, ali pa je ustvarilo neko srednje veliko zbirko, se znajde v slepi ulici, ko ne more najti mankajočih znamk ali ne more najdet novih zbirateljev, s katerimi bi lahko izmenjali znamke. Pri novih zbirateljih je tudi ponavadi problem najdet katalog znamk, oziroma ga kupit. Saj le ti znajo bit precej dragi.

Nekako vse zgoraj naštete probleme pa reši spletna stran colnect. Na njej si lahko ustvarite profil, si označite znamke katere želite, najdete zbiratelje kateri ponujajo vaše iskane znamke za menjavo, ugotovite če vam katera znamka iz dane države še manjka in še mnogo drugih stvari.

Spodaj vas bom skušal vodit skozi prijavo in kako pridet do vseh pomembnih informacij na strani.

1) PRIJAVA: 
a) Pritisnite na gumb "Sign up, it`s free!", nato vtipkajte vaš email v obe okenci.


b) Dobili boste email v katerem kliknite na "click here" in vas bo neslo na naslednjo spletno stran.


c) Izpolnite obrazec na spletni strani in kliknite na "Create Account".


d)Vaš račun bo tako takoj ustvarjen in boste lahko takoj osvežili par osnovnih stvari.


2) SEZNAM ŽELJA IN SEZNAM ZNAMK KATERE NUDITE

a) naslednji korak je ustvarit seznam znamk, za katere ste zainteresirani. To naredite tako da kliknete zgoraj levo na "categories" in nato na "stamps"


b) nato kliknite na "countries"


c) od tukaj naprej je dokaj preprosto. Izberete željeno državo. Potem željen letnik in pod željeno znamko odkljukajte okence zraven "wish". Zraven lahko še označite koliko znamk želite in kakšne kvalitete, čiste ali žigosane.(MNH ali used). Za znamke katere nudite v menjavo postorite isto samo da namesto kljukice pred "wish" bo tokrat kljukica pred "swap"


3) KAKO NAJDET PARTNERJA ZA MENJAVO

a) primer da iščem 1. slovensko znamko (parlament). Jo najdem pod državo Slovenija-1991. Nato kliknem na sliko znamke in odpre se mi sledeča stran.


na tej strani lahko vidim vse uporavnike kateri imajo znamko v kolekciji (pod seznamom collection), vse ki znamko iščejo (pod seznamom wish), in vse ki znamko ponujajo v menjavo (pod seznamom swap). 

b) kliknem na enega naključnega uporabnika, da vidim če ima on še katero drugo znamko zame. 
Kliknem na njegovo "swap" listo in pregledam znamke, če je katera med njimi ki bi me zanimala. 
Če je (priporočam da opravljate menjave z več znamk hkrati, saj zna bit da bo sama poštnina presegla vrednost znamk!) ga kontaktiram in se dogovorim za menjavo. Pri tem pazim da zbiratelj nima negativnih ocen!



d) ko iščem ljudi ki potrebujejo moje znamke ponovim iste postopke samo tokrat pri znamki gledam pod seznamom "wish".

Za začetek je to nek grobi opis strani. Sam sem na colnectu dosegljiv pod uporabniškim imenom Nazarak. vesel bi bil če bi me dodali kot prijatelja. Tam me lahko kontaktirate tudi za kakšno pomoč.

23.2.2015

No comments:

Post a Comment