About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Saturday, June 28, 2014

1995 - Božič

Znamke, katere so bile izdane leta 1995 v seriji Božič. Spodaj videne znamke so vse varijacije katere jih lahko dobite znotraj te serije. Od leve proti desni grejo; navadna znamka, znamki z priveskom in na koncu je znamka brez zobčanja in srebrne ali zlate barve, katera je bila izdana ob izdaji Kataloga poštnih znamk.

Znamke so bile izdane v polah po 25 znamk (brez priveskov), v zvežčičih po 10 znamk in 2 različnima priveskoma in ob izdaji Kataloga poštnih znamk.

Serija Božič - 1995

28.6.2014

No comments:

Post a Comment