About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Sunday, June 15, 2014

1995 (27.I.) - RI - Novi zaščitni znak pošte slovenije

Med svojimi znamkami sem opazil da sledeča znamka ima (vsaj zame) 3 različice. Tako kot znamke iz serije Slovenija-Evropa v malem za katero sem opisal razlike v temi Lakiranje znamk.
Mislim, da prva varijacija, katera nima odboja in ne sveti pod UV, je najstarejši ponatis.

Novi zaščitni znak pošte slovenije 
1 znamka: ne sveti pod UV in nima lakiranja
2 znamka: sveti pod UV in ima celovito lakiranje
3 znamka: sveti pod UV in ima delno lakiranje oz svetloba se odbija samo od šrafure v ozadju in                              ostalega natisa. Ne pa od papirja.

15.6.2014

No comments:

Post a Comment