About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Friday, May 29, 2015

Osnutek parlamenta Jožeta Plečnika - Prva slovenska znamka

Od kar sledim napakam na slovenskih znamkah, sem zasledil že raznorazne napake (manjše in večje) na znamki z motivom osnutka parlamenta. Svoja opažanja bom slikovno in tekstovno opisal spodaj.
Napake na znamki z motivom parlamenta - 1. Slovenska znamka

  1. Vrsta: Pika na levi strani črke "p" v besedi independence
  2. Vrsta: Manjša znamka / Večja znamka / Normalna velikost znamke
  3. Vrsta: premiki tiska oz zobčanja
  4. Vrsta: Premik tiska dol / premaknjen srebrni tisk bolj gor / premaknjen srebrni tisk bolj dol
Če zasledite še kako napako in bi jo radi zamenjali ali prodali me prosim kontaktirajte.

29.5.2015

No comments:

Post a Comment