About Me

Pozdravljeni zbiralci znamk in ostali obiskovalci bloga! Ime mi je Jan in zbiram žigosane znamke Slovenije, Italije, Nemčije in Avstrije ter tematiki gradovi in vesolje. Vesel sem vsakega novega spoznanstva in menjave. Če bi želeli izmenjati znamke mi pustite komentar ali pa mi pišite na email: izola03@gmail.com

Tuesday, January 20, 2015

Deklica z uhanom

Verjetno vsak od vas, zbiratelj ali ne, je že videl znamko deklice. Izšla je leta 2013 v sklopu božično-novoletnih znamk. Malo bolj natančni opazovalci celo opazijo, da obstajata dve varjaciji znamke s tem motivom. In sicer manjša znamka z valovitim izsekom, katera se je prodajala v polah in malo večja znamka z zobki, katera se je prodajala v zvežčkih.

Sam sem dal skozi sigurno okoli 50 teh znamk. Človeku se zdijo že skoraj nezanimive več pri takem številu. A letos mi je v roke prišla znamka pri kateri sem takoj opazil nekaj drugačnega. "Od kdaj ima deklica uhan?" sem pomislil in hitro pogledal v album med druge znamke. Kaj hitro sem opazil da ostale so brez violičastega madeža na ušesu in zavedal sem se da gre za napako.

Deklica z uhanom
Takoj ko sem ugotovil da gre za napako, sem se veselil najdbe in si jo poboljše ogledal. Poleg viola-rozastega madeža na ušesu sem opazil da ima znamka zeleno packo na črki A (nominalna vrednost A).

Sam nevem kako je prišlo do take napake niti koliko izvodov ima napaka. Predpostavljam, da se je znamka "umazala" z odvečno barvo pri tiskanju in zelo velika verjetnost je da je unikatna napaka. Lahko pa jih je več takih, tako kot je več znamk Rajmond Debevca z modro piko v očalih.

Včasih je dobro pregledat znamke, tudi tiste katere imamo po 100 izvodov. Mogoče se med njimi skriva kaj posebnega, kaj zanimivega.

20.1.2015

No comments:

Post a Comment